Obchodní podmínky

(dále jen OP)

Provozovatel: Vít Koudelka

IČ: 17259436

Provozovna: M. Chlajna 1295/8, 370 05 České Budějovice

Sídlo: Suchomelská 2731/17, 370 04 České Budějovice

Základní ustanovení

Tyto OP upravují právní závazkové vztahy mezi provozovatelem masážních, regeneračních, poradenských a spojených doplňkových služeb (dále jen provozovatel) a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen klient). Provozovatel poskytuje výše uvedené služby na základě živnostenského oprávnění a řádných certifikátů všech poskytovaných služeb.

Objednávka služeb

Termín návštěvy

Termín návštěvy či objednání služby je třeba provést předem osobně, telefonicky, emailem či přes rezervační formulář na webových stránkách. Dohodnutý termín je závaznou objednávkou, která na dohodnutý termín návštěvy klienta rezervuje příslušný čas provozovatele. Služby jsou poskytovány v rámci provozní doby.

Objednání / Zrušení termínu

Domluvený termín služby může klient bezplatně zrušit nejpozději do 48 hodin před jejím zahájením. Při pozdějším zrušení mu bude účtován storno poplatek ve výši 50 % z ceny domluvené služby. Pokud se klient bez omluvy na sjednanou službu vůbec nedostaví, bude mu účtován storno poplatek ve výši 100% ceny domluvené služby.

Předčasný / pozdní příchod

S ohledem na ostatní klienty se na sjednanou službu klient dostaví nejdříve 5 minut předem. V případě dřívějšího příchodu je třeba posečkat v k tomu určených prostorách.

Dostaví-li se klient max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude služba provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase bez nároku na snížení ceny dané služby.

Absence klienta

Pokud se klient dostaví na sjednanou službu o déle než 15 minut, a pokud po tomto klientovi není objednaný další zákazník, může klient uhradit rozdíl, o který se zpozdil, a který bude vypočten od základní hodinové sazby. Po uhrazení rozdílu je možno danou službu provést v původním rozsahu. Pokud ale po klientovi, který se zpozdil, je objednaný další zákazník, bude po zpožděném klientovi požadována úhrada celé služby, po uhrazení je možno se objednat na službu novou.

Zrušení služby ze strany provozovatele

Provozovatel má právo odmítnout přijetí klienta na danou službu, či předčasně ukončit službu, pokud se u klienta jeví zjevné příznaky infekčního onemocnění, nebo pokud provozovatel zjistí některou kontraindikaci (viz níže).

Dále nebude klientovi služba poskytnuta, pokud se klient dostaví pod vlivem alkoholu či návykových látek.

Provozovatel má také právo neposkytnout, či předčasně ukončit službu takovému klientovi, který se bude vyjadřovat či chovat hrubě, či jiným nevhodným způsobem.

V případě, že se provozovatel dostaví na domluvený termín se zpožděním, bude klientovi služba prodloužena o dobu zpoždění, nebo mu bude poskytnuta sleva úměrná době zpoždění.

V případě, že dojde ke zrušení domluveného termínu provozovatelem méně než 24 hodin před zahájením služby, bude klientovi poskytnuta sleva 50% na další termín.

Přístupnost do salonu

Do masážní místnosti může vstoupit pouze klient, který je objednaný v danou dobu na masáž. Doprovod nemá přístup do masážní místnosti, v případě potřeby může vyčkat v prostorách k tomu určených.

Děti a mládež do 18 let mohou být masírované pouze za přítomnosti zákonného zástupce přímo v masážní místnosti.

Do salonu je přísný zákaz vstupu se zvířaty. Salon není vybaven na přítomnost dětí během masáže.

Provozovatel neručí za jakékoli případné ztráty věcí klienta před masáží, během masáže ani po masáži (Není možno uhlídat, zda někde nezůstalo něco odložené či zapomenuté)

Kontraindikace lokální (nelze masírovat část těla)

  • Kožní znaménka, pihy, bradavice, bércové vředy, akné, névy atd…
  • Odřeniny, štípnutí hmyzem či jiné rány podobného charakteru
  • Čerstvé jizvy
  • Křečové žíly v klidovém stavu – Pokud budou křečové žíly v den dohodnutého termínu bolet, či bude mít klient jiné obtíže, nesmí být masírován ani zbytek těla.

Kontraindikace úplné (nelze masírovat celé tělo)

  • Jakákoli infekční onemocnění – klient nesmí být masírován ještě 3 týdny po prodělání nemoci.
  • Očkování – klient nesmí být masírován ještě 3 týdny po očkování.
  • Užívání antibiotik – klient nesmí být masírován ještě 3 týdny po dobrání antibiotik.
  • Těhotenství – klientka nesmí být masírována po celou dobu těhotenství a 6 týdnů po porodu.
  • Srdeční onemocnění, vrozené srdeční vady, kardiostimulátor – klient nesmí být masírován vůbec, pouze s písemným souhlasem lékaře.
  • Onemocnění srážlivosti krve – klient nesmí být masírován vůbec, pouze s písemným souhlasem lékaře.
  • Zhoubná nádorová onemocnění
  • Lidé nad 80 let věku
  • Akutní záněty kloubů a všech vnitřních orgánů
  • Osteoporoza a ateroskleróza
  • Pod vlivem omamných látek, alkoholu či drog
  • Záněty žil
  • Při alergiích na používané přípravky a masážní přípravky a oleje v salonu

Každý klient je před prvním poskytnutím služby instruován o možných zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud si je klient vědom, že spadá do některé z kategorií kontraindikací, je povinen o tom informovat provozovatele, pokud tak neučiní a svůj stav zatají, porušuje tím obchodní podmínky a provozovatel nenese za jeho případné komplikace žádnou zodpovědnost. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.

Po masáži

Po masáži je klient informován o dalším postupu a o tom co by nejlépe měl dodržovat. Následujících 24 hodin po masáži má klient dodržovat klidový režim, nezvedat těžká břemena, vyhnout se nadměrné fyzické aktivitě. Klient má být v teple a doplňovat tekutiny. Klient je poučen o možných komplikacích bezprostředně po masáži jako jsou motání hlavy, nevolnost či bolest masírovaných svalů. Tato bolest je způsobena uvolněním ztuhlých svalů a měla by do 48 hodin odeznít.

Ceník

Ceník je vždy aktuální, je zveřejněn na webových stránkách a je také k nahlédnutí v salonu.

Dárkový poukaz

Každý klient má možnost zakoupit dárkový poukaz v minimální hodnotě 450 Kč. Každý poukaz má své číslo a je evidovaný v databázi provozovatele. Dárkový poukaz je možno vyzvednout osobně v salonu, či na vyžádání je možno jej zaslat elektronickou formou nebo poštou. Poukaz má platnost po dobu 3 měsíců od zakoupení, do té doby má klient možnost poukaz využít. Pokud tak neučiní, poukaz propadá a nebude možné ho využít ani nebude poskytnuta jiná náhrada za propadlý poukaz. Dárkový poukaz je možno uplatnit pouze formou poskytovaných služeb, peníze se nevracejí.

Permanentka

Každý klient má možnost zakoupit si tzv. permanentku – předplatné v hodnotě 2000 Kč, 3000 Kč či 4000 Kč, následně mu bude připsán kredit s procentuálním bonusem, který je uveden na webových stránkách. Každá permanentka je evidována v databázi provozovatele. Kredit na permanentce je možno využít pouze formou nabízených služeb a to nejpozději do 6 měsíců od zakoupení. Peníze za nevyužitou či propadlou permanentku se nevracejí.

Věrnostní karta

Každý stálý klient může dostat tzv. věrnostní kartu. Pokud klient podstoupí 8 masáží v průběhu 6 měsíců, bude mu poskytnuta 9. masáž zcela zdarma. Poskytnutí 9. masáže zdarma je pouze na dobrovolném rozhodnutí provozovatele, zda tak učiní. Klient nemá na 9. masáž zdarma žádný právní nárok. Každá věrnostní karta je evidována v databázi provozovatele.

Masáž do domu

Masáž do domu je služba, kdy provozovatel poskytuje své služby na místě, kde si klient zvolí, nejčastěji v místě klientova bydliště nebo místa pobytu. Cena za tuto službu je stejná jako u služeb v salonu, tudíž dle stálé hodinové sazby + fixní příplatek 200 Kč v ČB a mimo ČB dohodou bez ohledu na počet objednaných masáží.

Párová masáž

Při této službě jsou v masážní místnosti přítomni dva maséři – provozovatel a masér, s nímž je provozovatel dohodnut. Cena za tuto službu je hodinová sazba za každého klienta zvlášť + fixní příplatek 200 Kč.

Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost od 1.4. 2024.

Přejít nahoru